Bohater brandBohater brandBohater brandBohater brand
Jak go znaleźć? Gdzie szukać? (fot. peshkova/Fotolia)

Bohater brand

Bohater brand
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Wszyscy zachwycają się reklamami, które w pół minuty potrafią zbudować wzruszającą opowieść. Ważne, aby ta opowieść miała fabułę czytelną pod każdą szerokością geograficzną, by niemal doprowadzała widza do łez, a markę prezentowała w miarę dyskretnie. „Opowiadanie historii” robi karierę w marketingu.

Zimny jesienny wieczór. Za oknem szumi deszcz, ostatnie liście wirują na wietrze. Siadamy w fotelu przed kominkiem, okrywamy się pledem i sięgamy po raz dziesiąty po ulubioną powieść. Lub siedzimy wieczorem przy ognisku gdzieś w górach, nad nami rozgwieżdżone niebo.

Już pośpiewaliśmy, co nieco wypiliśmy. Ci najbardziej wytrwali i umiejętnie pijący snują straszne opowieści, powtarzają plotki o znajomych, bawią towarzystwo anegdotami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się