Starość i radość. Jane Fonda w kampanii L’Oreal ParisStarość i radość. Jane Fonda w kampanii L’Oreal ParisStarość i radość. Jane Fonda w kampanii L’Oreal ParisStarość i radość. Jane Fonda w kampanii L’Oreal Paris

Starość i radość. Jane Fonda w kampanii L’Oreal Paris

Starość i radość. Jane Fonda w kampanii L’Oreal Paris
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Media regularnie informują o kolejnych lukratywnych kontraktach reklamowych zawieranych przez znane firmy z postaciami z szeroko rozumianego show-biznesu. W wybranych segmentach rynku dostrzec można nawet pewne zależności. I tak np. w branży kosmetycznej obowiązuje prawdziwy kult piękna i młodości. Jako ambasadorki poszczególnych marek angażowane są przede wszystkim modelki. Teraz jednak L’Oreal Paris częściowo odszedł od tego schematu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja