Spoof, czyli popularne reklamy w krzywym zwierciadleSpoof, czyli popularne reklamy w krzywym zwierciadleSpoof, czyli popularne reklamy w krzywym zwierciadleSpoof, czyli popularne reklamy w krzywym zwierciadle
Spoof jest zabawny, ale pod względem kreatywnym wtórny (fot. kadr ze spotu infolinii 118 118)

Spoof, czyli popularne reklamy w krzywym zwierciadle

Spoof, czyli popularne reklamy w krzywym zwierciadle
Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ktoś miał świetny pomysł na reklamę. Dlaczego by nie wykorzystać tego samego konceptu jeszcze raz? Skoro miliony ludzi ściągają ten spot z Sieci, wpisując jego tytuł w wyszukiwarki internetowe, na pewno trafią też na jego parodię i zainteresują się nią. Zwłaszcza jeśli spoof reklamy będzie zabawny... Dwie najsłynniejsze reklamy ostatnich tygodni doczekały się twórczego naśladownictwa: reklama Hondy „Choir” i Sony Bravia z piłeczkami na ulicach San Francisco.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się