Śmierdzący biznes - Marketing przy Kawie
Śmierdzący biznesŚmierdzący biznesŚmierdzący biznesŚmierdzący biznes

Śmierdzący biznes

Śmierdzący biznes
Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

-

Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

Woń przepoconych skarpetek, śmierdzącego jaja, śniętej ryby, wymiotów czy krowich odchodów, najdelikatniej mówiąc, do najprzyjemniejszych nie należy. Wydawałoby się, iż ludzie wolą unikać obcowania z takim zapachami. A jednak nic bardziej błędnego. Znajdują się amatorzy (i to nie sporadycznie), by nie tylko wąchać, ale i wydać na tę wątpliwą przyjemność przynajmniej 40 zł.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja