Film wirusowy, w którym widzimy kota jeżdżącego na niewielkim, płaskim robocie-odkurzaczu o nazwie Roomba, to element szaleństwa, jakie w ciągu kilku lat ogarnęło duże grupy konsumentów na Zachodzie, a od niedawna także w Polsce. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Znaczenia całej sprawie dodaje fakt, że według wielu specjalistów jesteśmy w przededniu punktu przełomowego w robotyce. Branży, która – choć niedoceniana przez ostatnie dwie dekady – zadebiutowała na rynku masowego konsumenta. W najbliższej przyszłość może zaś okazać się istotnym reklamodawcą.
Zabawa z robotycznym odkurzaczem
Motyw kota jeżdżącego na Roombie, robocie-odkurzaczu, to jeden z przebojów YouTube (3 mln odsłon):
https://www.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.