Roomba robotówRoomba robotówRoomba robotówRoomba robotów
Nie przypominają ludzi, ale ich wyręczają (fot. Pixabay)

Roomba robotów

Roomba robotów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Film wirusowy, w którym widzimy kota jeżdżącego na niewielkim, płaskim robocie-odkurzaczu o nazwie Roomba, to element szaleństwa, jakie w ciągu kilku lat ogarnęło duże grupy konsumentów na Zachodzie, a od niedawna także w Polsce.

Znaczenia całej sprawie dodaje fakt, że według wielu specjalistów jesteśmy w przededniu punktu przełomowego w robotyce. Branży, która – choć niedoceniana przez ostatnie dwie dekady – zadebiutowała na rynku masowego konsumenta. W najbliższej przyszłość może zaś okazać się istotnym reklamodawcą.
Zabawa z robotycznym odkurzaczem
Motyw kota jeżdżącego na Roombie, robocie-odkurzaczu, to jeden z przebojów YouTube (3 mln odsłon):

https://www.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się