Reputacji nie buduje się na cynizmieReputacji nie buduje się na cynizmieReputacji nie buduje się na cynizmieReputacji nie buduje się na cynizmie
Doświadczenie klienta trzeba umiejętnie budować (fot. Marketing przy Kawie)

Reputacji nie buduje się na cynizmie

Reputacji nie buduje się na cynizmie
AdvertisementAdvertisement
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Skuteczne jest to, co prowadzi do zamierzonego celu. Jeśli jednak mamy ograniczone zasoby, podlegamy bardziej ocenie ze względu na efektywność – ekonomiczność zastosowanych rozwiązań. By przełamać ograniczenia budżetowe, czyli uzyskać rezultat niewspółmierny do zainwestowanych środków, musimy zdać się na kreatywność, wiedzę o konsumencie i łut szczęścia. Jeżeli jednocześnie chcemy budować prawdziwą markę, musimy też wnieść do świata jakieś dobro. Czasem wystarczą drobiazgi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się