Czy jednak nadąża? Trzy spoty z kolejnej odsłony kampanii Twingo, Drive the Change, można potraktować jako zawołania do tolerancji i przekraczania stereotypów. Byle tylko nie przesadzić w takich oczekiwaniach – nie zabrzmi tu żadna rewolucyjna pieśń, lecz po prostu przyjemny reklamowy dżingiel.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Renault stara się naprawdę rozgrzać odbiorców swoimi cyklicznie prowadzonymi kampaniami reklamowymi. Dość wspomnieć rok 2010, kiedy w spotach Clio pojawili się: Dita von Teese, Rihanna, Audrey Hepburn, Marlon Brando i Thierry Henry, a w mediach krążyło postawione w jednym z filmów pytanie: „Czym jest va va voom?”.
Wszystko rozgrywało się w atmosferze podniecenia, seksualnego napięcia i – jak skomentował Thierry Henry – „ogólnego wow”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.