Renault reaguje na zmiany - Marketing przy Kawie
Renault reaguje na zmianyRenault reaguje na zmianyRenault reaguje na zmianyRenault reaguje na zmiany

Renault reaguje na zmiany

Renault reaguje na zmiany
Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

-

Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

Czy jednak nadąża? Trzy spoty z kolejnej odsłony kampanii Twingo, Drive the Change, można potraktować jako zawołania do tolerancji i przekraczania stereotypów. Byle tylko nie przesadzić w takich oczekiwaniach – nie zabrzmi tu żadna rewolucyjna pieśń, lecz po prostu przyjemny reklamowy dżingiel.

Renault stara się naprawdę rozgrzać odbiorców swoimi cyklicznie prowadzonymi kampaniami reklamowymi. Dość wspomnieć rok 2010, kiedy w spotach Clio pojawili się: Dita von Teese, Rihanna, Audrey Hepburn, Marlon Brando i Thierry Henry, a w mediach krążyło postawione w jednym z filmów pytanie: „Czym jest va va voom?”.

Wszystko rozgrywało się w atmosferze podniecenia, seksualnego napięcia i – jak skomentował Thierry Henry – „ogólnego wow”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja