Coca-Cola chce postawić na sztuczną inteligencję w tworzeniu swoich kampanii
  • 0
  • 1
1.03.2017

Coca-Cola chce postawić na sztuczną inteligencję w tworzeniu swoich kampanii

Czy sztuczna inteligencja jest już gotowa, by zastąpić ludzi w tworzeniu kampanii reklamowych? Tym razem chce to sprawdzić Coca-Cola. Możliwości w tym zakresie badał Mariano Bosaz, global digital director koncernu, podczas kończącego się właśnie Mobile World Congress w Barcelonie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46506 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

filozof

2 lata temu

a może

niech sprzedaje też maszynom coca-cole.

1 marca 2017

28 lutego 2017