Codziennie w wyszukiwarkę Google wpisywane są miliardy zapytań. Użytkownicy w każdym momencie dnia poszukują produktów, ciekawych miejsc, rekomendacji, rozwiązań problemów. Jako reklamodawca możesz złapać ich w tych mikromomentach i wyjść naprzeciw ich potrzebom.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Żeby jednak faktycznie to zrobić, powinieneś dobrze przygotować i stale optymalizować kampanię w wyszukiwarce. Jednym z jej elementów są słowa kluczowe. Jak zatem wybrać te odpowiednie? W jaki sposób je grupować? Czym kierować się przy optymalizacji? Skąd czerpać słowa kluczowe do kampanii?
Własna strona internetowa
Zacznij od swojej witryny i skup się na produktach lub usługach, które oferujesz.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.