Jak dobierać i optymalizować słowa kluczowe przez cały okres kampanii?Jak dobierać i optymalizować słowa kluczowe przez cały okres kampanii?Jak dobierać i optymalizować słowa kluczowe przez cały okres kampanii?Jak dobierać i optymalizować słowa kluczowe przez cały okres kampanii?
Czego dokładnie może szukać użytkownik? Trzeba się dowiedzieć (fot. Pixabay)

Jak dobierać i optymalizować słowa kluczowe przez cały okres kampanii?

Jak dobierać i optymalizować słowa kluczowe przez cały okres kampanii?
AdvertisementAdvertisement
Katarzyna Skoczylas

Katarzyna Skoczylas

-

senior media planner, Cape Morris

Katarzyna Skoczylas

Katarzyna Skoczylas

senior media planner
Cape Morris

Pani inżynier o duszy artystki. Na co dzień zajmuje się planowaniem mediów oraz tworzeniem strategii komunikacji dla klientów. Pasjonuje się analityką stron internetowych.

Codziennie w wyszukiwarkę Google wpisywane są miliardy zapytań. Użytkownicy w każdym momencie dnia poszukują produktów, ciekawych miejsc, rekomendacji, rozwiązań problemów. Jako reklamodawca możesz złapać ich w tych mikromomentach i wyjść naprzeciw ich potrzebom.

Żeby jednak faktycznie to zrobić, powinieneś dobrze przygotować i stale optymalizować kampanię w wyszukiwarce. Jednym z jej elementów są słowa kluczowe. Jak zatem wybrać te odpowiednie? W jaki sposób je grupować? Czym kierować się przy optymalizacji? Skąd czerpać słowa kluczowe do kampanii?
Własna strona internetowa
Zacznij od swojej witryny i skup się na produktach lub usługach, które oferujesz.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się