Reklama w Indiach nadrabia zaległościReklama w Indiach nadrabia zaległościReklama w Indiach nadrabia zaległościReklama w Indiach nadrabia zaległości
Reklamy piękne i postępowe (źr. TBZ Garland)

Reklama w Indiach nadrabia zaległości

Reklama w Indiach nadrabia zaległości
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Szybki spadek analfabetyzmu wśród Hindusek, rosnąca świadomość ich praw oraz coraz częstsze podejmowanie pracy zawodowej – wszystko to sprawia, że społeczeństwo w Indiach przechodzi zauważalne zmiany. Jak reagują na to twórcy reklam? Czy wspierają walkę o równouprawnienie płci w tym kraju?

Jeszcze w 2010 roku francuski dziennik „Le Monde” donosił, że zagadnienie równouprawnienia kobiet i mężczyzn jest w państwach terytorium Azji i Pacyfiku co najmniej egzotyczne. Traktowane jest jako „koncepcja zachodnia”.

W artykule opisywano szokujące wyniki badań prowadzonych przez Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP). Wskazywały one, że na wspomnianych obszarach 100 mln kobiet (w tym 85 mln pochodzących z Chin i Indii) poniosło śmierć w wyniku jakiejś formy dyskryminacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się