W mijającym roku raporty globalnych analityków komunikacji marketingowej pokazują, jak zmienia się rola dyrektora marketingu w odpowiedzi na inflację i kryzys gospodarczy. W trudnych czasach CMO musi przestać służyć tylko marce, za to skupić się bardziej na rentowności całego biznesu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na początek dwa symboliczne wydarzenia z ostatnich tygodni. Oba szybko zniknęły w zalewie kolejnych newsów, postów i memów, a warto poświęcić im trochę uwagi. Pierwsze to list CEO Spotify, Daniela Eka, który pokazuje, co w praktyce oznacza priorytet dla rentowności.
List tłumaczy konieczność zwolnienia 17 proc. wszystkich pracowników, mimo że poprzednie lata były dla Spotify dobre
W 2020 i 2021 roku firma wykorzystała fakt, że pozyskanie kapitału było tanie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |