Przykazania wychodzą na ulice - Marketing przy Kawie
Przykazania wychodzą na ulicePrzykazania wychodzą na ulicePrzykazania wychodzą na ulicePrzykazania wychodzą na ulice

Przykazania wychodzą na ulice

Przykazania wychodzą na ulice
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

W celu przeciwdziałania procesowi powolnego wyludniania się kościołów, jaki dotknął np. naszych zachodnich sąsiadów – Niemców, archidiecezja warszawska przystąpiła do krzewienia wartości chrześcijańskich za pomocą współczesnych narzędzi marketingowych.

Wydział Duszpasterstwa Kurii Metropolitalnej Warszawskiej zorganizował konkurs na projekt cyklu billboardów pt. „Dziesięć przykazań”. W efekcie wyłoniono jednego zwycięskiego autora – Janusza Płachno z Krakowa oraz przyznano dwa wyróżnienia: dla VIA Studio Radosław Karbowiak z Kaczanowa (projekt będący ukłonem w stronę kierowców) oraz dla Anny Kalety z Blachowni.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja