W celu przeciwdziałania procesowi powolnego wyludniania się kościołów, jaki dotknął np. naszych zachodnich sąsiadów – Niemców, archidiecezja warszawska przystąpiła do krzewienia wartości chrześcijańskich za pomocą współczesnych narzędzi marketingowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wydział Duszpasterstwa Kurii Metropolitalnej Warszawskiej zorganizował konkurs na projekt cyklu billboardów pt. „Dziesięć przykazań”. W efekcie wyłoniono jednego zwycięskiego autora – Janusza Płachno z Krakowa oraz przyznano dwa wyróżnienia: dla VIA Studio Radosław Karbowiak z Kaczanowa (projekt będący ukłonem w stronę kierowców) oraz dla Anny Kalety z Blachowni.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.