Przesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę onlinePrzesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę onlinePrzesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę onlinePrzesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę online
Warto rozważyć marketingowe przesyłki pocztowe w biznesie online (źr. il. Speedmail)

Przesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę online

Przesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę online
Janusz Konopka

Janusz Konopka

-

prezes zarządu, Speedmail

Janusz Konopka

Janusz Konopka

prezes zarządu
Speedmail

Ekspert rynku usług pocztowych, od wielu lat związany z branżą dostarczania przesyłek. W firmie Speedmail, która jest największym w Polsce niezależnym operatorem pocztowym, obecny od początku jej istnienia. Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu spółkami świadczącymi usługi dystrybucyjne, transportowe, magazynowe, kurierskie i pocztowe. Ma praktyczne doświadczenie w budowaniu ogólnopolskich struktur logistycznych i zarządzaniu firmami o rozproszonej sieci terytorialnej. Absolwent m.in. Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Świętokrzyskiej, a także podyplomowych studiów logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 1999–2011 zawodowo związany z Grupą Kolporter, gdzie sprawował m.in. funkcje członka zarządu Kolporter SA, prezesa zarządu Kolporter Logistyka, prezesa zarządu Kolporter Express (K-Ex).

Wraz z postępującą i coraz powszechniejszą cyfryzacją niemal każdej dziedziny życia do sieci przenosi się coraz większa część działań marketingowych. Jest to szczególnie widoczne w przypadku firm e-commerce. Dla nich sieć jest środowiskiem naturalnym, a zatem również ich komunikacja z odbiorcami najczęściej odbywa się online. Jednak w dobie nachalnej reklamy internetowej, skrzynek przepełnionych newsletterami, ofertami i niechcianymi treściami swój potencjał ponownie ujawniają tradycyjne formy komunikacji, takie jak direct mailing.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja