Przesyłki pocztowe wspierają sprzedaż online - Marketing przy Kawie
Przesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę onlinePrzesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę onlinePrzesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę onlinePrzesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę online
Warto rozważyć marketingowe przesyłki pocztowe w biznesie online (źr. il. Speedmail)

Przesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę online

Przesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę online
Janusz Konopka

Janusz Konopka

-

prezes zarządu, Speedmail

Janusz Konopka

Janusz Konopka

prezes zarządu
Speedmail

Ekspert rynku usług pocztowych, od wielu lat związany z branżą dostarczania przesyłek. W firmie Speedmail, która jest największym w Polsce niezależnym operatorem pocztowym, obecny od początku jej istnienia. Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu spółkami świadczącymi usługi dystrybucyjne, transportowe, magazynowe, kurierskie i pocztowe. Ma praktyczne doświadczenie w budowaniu ogólnopolskich struktur logistycznych i zarządzaniu firmami o rozproszonej sieci terytorialnej. Absolwent m.in. Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Świętokrzyskiej, a także podyplomowych studiów logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 1999–2011 zawodowo związany z Grupą Kolporter, gdzie sprawował m.in. funkcje członka zarządu Kolporter SA, prezesa zarządu Kolporter Logistyka, prezesa zarządu Kolporter Express (K-Ex).

Wraz z postępującą i coraz powszechniejszą cyfryzacją niemal każdej dziedziny życia do sieci przenosi się coraz większa część działań marketingowych. Jest to szczególnie widoczne w przypadku firm e-commerce. Dla nich sieć jest środowiskiem naturalnym, a zatem również ich komunikacja z odbiorcami najczęściej odbywa się online. Jednak w dobie nachalnej reklamy internetowej, skrzynek przepełnionych newsletterami, ofertami i niechcianymi treściami swój potencjał ponownie ujawniają tradycyjne formy komunikacji, takie jak direct mailing.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to