Przedsiębiorcy zaufania publicznego - Marketing przy Kawie
Przedsiębiorcy zaufania publicznegoPrzedsiębiorcy zaufania publicznegoPrzedsiębiorcy zaufania publicznegoPrzedsiębiorcy zaufania publicznego

Przedsiębiorcy zaufania publicznego

Przedsiębiorcy zaufania publicznego
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Tocząca się w kręgach prawniczych od kilku lat dyskusja na temat stworzenia przyzwolenia na określone formy reklamy usług prawnych osiągnęła ważny etap w postaci liberalizacji zapisów Kodeksu Etycznego Radcy Prawnego. Od stycznia 2008 r. zasady etyki zawodowej pozwalają radcom prawnym jako przedstawicielom pierwszej profesji prawniczej na publiczne informowanie o prowadzonej przez nich praktyce. Tym samym stwarzają im szansę na pełniejszy udział w rynku, rozwój kancelarii i walkę o klienta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja