PR trafia pod strzechyPR trafia pod strzechyPR trafia pod strzechyPR trafia pod strzechy

PR trafia pod strzechy

PR trafia pod strzechy
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

„Ja to mogę zatańczyć albo zaśpiewać – nie mów tego w radiu, telewizji, w prasowym wywiadzie. Codziennie tworzysz swój wizerunek – nie rób tego przypadkiem” – taki tekst od pewnego czasu można usłyszeć w niektórych stacjach radiowych. Jest to reklama firmy Sensi Image Workshop oferującej usługi public relations. Zaraz, zaraz... Reklama radiowa firmy zajmującej się PR? Tego jeszcze nie było.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja