Poziom obsługi klienta w sklepach RTV/AGD - Marketing przy Kawie
Poziom obsługi klienta w sklepach RTV/AGDPoziom obsługi klienta w sklepach RTV/AGDPoziom obsługi klienta w sklepach RTV/AGDPoziom obsługi klienta w sklepach RTV/AGD

Poziom obsługi klienta w sklepach RTV/AGD

Poziom obsługi klienta w sklepach RTV/AGD
International Service Check

International Service Check

-

International Service Check

International Service Check

Żyjemy w epoce stałego postępu technicznego. Rozwiązania do niedawna nieosiągalne dla przeciętnego człowieka, a czasem będące poza zasięgiem nawet najśmielszych konsumenckich oczekiwań, dziś na dobre zagościły w naszych domach. Bez niektórych sprzętów trudno obecnie wyobrazić sobie funkcjonowanie gospodarstwa domowego. Na przestrzeni ostatnich lat znacznie wzrosła sprzedaż urządzeń RTV/AGD. Fakt ten, jak na to zdawałaby się wskazywać logika, powinien zmuszać zarówno sieci dystrybucji, producentów, jak i sprzedawców do większej dbałości o klienta. Czy tak jest w istocie – sprawdzała w kolejnym swym badaniu firma International Service Check.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja