Pozdrowienia zza grobu - Marketing przy Kawie
Pozdrowienia zza grobuPozdrowienia zza grobuPozdrowienia zza grobuPozdrowienia zza grobu

Pozdrowienia zza grobu

Pozdrowienia zza grobu
Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

-

Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

Media społecznościowe mogą towarzyszyć swoim najbardziej zaangażowanym użytkownikom w zasadzie przez całe życie. Ale nie tylko. Facebookowa aplikacja If I die, której twórcą jest firma Wilook, pozwala użytkownikom publikować wiadomości post mortem.

Na stronach najpopularniejszego obecnie serwisu społecznościowego znaleźć można informacje już nie tylko o tym, w jakich (i jak bardzo skomplikowanych) związkach znajduje się dany użytkownik, jakich ma znajomych (z podziałem na tych bliższych i dalszych), gdzie pracuje, mieszka i jaką szkołę ukończył.

Oznajmiane wszem wobec: „jem zupę łyżką stołową” albo „obwiniam Disneya za stawianie nierealnych wymagań partnerom” to też jeszcze nie wszystko.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja