Batoniki szyte na miaręBatoniki szyte na miaręBatoniki szyte na miaręBatoniki szyte na miarę
Znany baton według własnego przepisu? Czemu nie... (fot. kadr ze spotu/Kit Kat)

Batoniki szyte na miarę

Batoniki szyte na miarę
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Masowa produkcja to niższe koszty, lecz tam, gdzie rośnie siła nabywcza kupujących, zaczynają kiełkować pomysły personalizacji produktu. Zaczęło się od drogich nabytków. Teraz jednak konsumenci chcą indywidualizować nawet batoniki.

Nie dziwi tworzenie klientom możliwości projektowania własnych nadruków na buty. Nie jest już rewolucją netflixowa oferta seriali oparta na historii przeglądania. Składanie laptopa „pod siebie” to wręcz normalka, a w wolnej chwili można jeszcze skonfigurować indywidualną wersję auta na stronie producenta i to też nie powinno nikogo szokować.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja