Są dwa typy marketingowców. Jedni za wszelką (badawczą) cenę szukają, czegóż to biedny Kowalski, Svensson, Brown może potrzebować, inni stanowczo bronią tezy, że konsument nie wie, czego chce, dopóki tego nie zobaczy, nie dostanie, nie pomaca, nie spróbuje.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Odpowiedź na artykuł Nowa misja marek: spełniać nie-oczekiwania
Cu tu ukrywać – artykuł przeczytałem z przyjemnością, ale i poczuciem, że się z nim nie zgadzam. Przyjemność to dość jasne pojęcie, czytanie z przyjemnością jest aż nadto czytelne. Zajmę się zatem „niezgodą” – tą pisaną małą literą.
W dużym uproszczeniu, zaspokajaniem potrzeb konsumentów zajmują się marki FMCG – batoniki, przyprawy, soczki, proszki, wybielacze i „zaczerniacze” oraz mnóstwo innych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.