Post-covidowy marketing firm spożywczych – pięć ważnych zjawisk i konieczność znalezienia na nie odpowiedziPost-covidowy marketing firm spożywczych – pięć ważnych zjawisk i konieczność znalezienia na nie odpowiedziPost-covidowy marketing firm spożywczych – pięć ważnych zjawisk i konieczność znalezienia na nie odpowiedziPost-covidowy marketing firm spożywczych – pięć ważnych zjawisk i konieczność znalezienia na nie odpowiedzi
Marki uparcie zarządzane po staremu teraz najdotkliwiej mogą na tym stracić (fot. Pixabay)

Post-covidowy marketing firm spożywczych – pięć ważnych zjawisk i konieczność znalezienia na nie odpowiedzi

Post-covidowy marketing firm spożywczych – pięć ważnych zjawisk i konieczność znalezienia na nie odpowiedzi
AdvertisementAdvertisement
Grzegorz Osóbka

Grzegorz Osóbka

-

prezes, Umbrella Marketing Group

Grzegorz Osóbka

Grzegorz Osóbka

prezes
Umbrella Marketing Group

Jest managerem skutecznie rozwijającym tę firmę od ponad piętnastu lat. Zaczynał karierę w marketingu BASF Polska. Przez wiele lat związany był z firmą Bakalland. Ukończył studia doktoranckie na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji w SGGW.

Zauważyliście, że od jakiegoś czasu nic nowego nie dzieje się na rynku spożywczym? Oczywiście, że potężne zmiany dokonują się na poziomie rynku skonsolidowanego i ciągle zmieniającego formaty. Również wśród właścicieli z poziomu sieci handlowych wyraźne jest dążenie ku innowacjom i shopper experience. Ale na poziomie producentów i dostępnych marek trwa stagnacja. My zaś kupujemy marki znane, które wyglądają na polskie lub są zachodnie, ale oswojone jako nasze – i karmimy się mitem spichlerza Europy oraz globalnego eksportera.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się