Pomoc z zewnątrz - Marketing przy Kawie
Pomoc z zewnątrzPomoc z zewnątrzPomoc z zewnątrzPomoc z zewnątrz

Pomoc z zewnątrz

Pomoc z zewnątrz
Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

-

Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

Właściwe podejście do ekspozycji produktu w sklepie i na półkach może wyraźnie podnieść jego atrakcyjność. Dzięki temu merchandising staje się powoli usługą, bez której niemożliwe jest utrzymanie wysokiego poziomu sprzedaży. Pojawił się popyt na merchandiserów... i problem. Lepiej zatrudnić takiego pracownika na stałe, czy może postawić na outsourcing? A jeśli to drugie – to czy skorzystać z oferty agencji sprzedaży, czy agencji pracy tymczasowej?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja