Przyzwyczailiśmy się już do wszechobecnego kultu piękna, który otacza nas na każdym kroku. Większość reklam nie możne obyć się bez urodziwej kobiety, która zachwala nowy produkt, twierdząc, że dzięki niemu jej życie nabrało sensu. A jak wyglądają kulisy powstawania takich akcji reklamowych? Firma Dove w ramach swojej kampanii „Prawdziwe piękno” uświadamia nam, kto stoi za medialnym pięknem gwiazd reklamy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |