Piękno z Photoshopa - Marketing przy Kawie
Piękno z PhotoshopaPiękno z PhotoshopaPiękno z PhotoshopaPiękno z Photoshopa

Piękno z Photoshopa

Piękno z Photoshopa
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Przyzwyczailiśmy się już do wszechobecnego kultu piękna, który otacza nas na każdym kroku. Większość reklam nie możne obyć się bez urodziwej kobiety, która zachwala nowy produkt, twierdząc, że dzięki niemu jej życie nabrało sensu. A jak wyglądają kulisy powstawania takich akcji reklamowych? Firma Dove w ramach swojej kampanii „Prawdziwe piękno” uświadamia nam, kto stoi za medialnym pięknem gwiazd reklamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja