Marketing Human to Human – H2H i jego podstawowe zasady. Zwolnić agencję, zatrudnić klienta?Marketing Human to Human – H2H i jego podstawowe zasady. Zwolnić agencję, zatrudnić klienta?Marketing Human to Human – H2H i jego podstawowe zasady. Zwolnić agencję, zatrudnić klienta?Marketing Human to Human – H2H i jego podstawowe zasady. Zwolnić agencję, zatrudnić klienta?
Myślisz, że zaspokajasz potrzeby klienta. A czy w ogóle o te potrzeby pytasz? (fot. Pixabay)

Marketing Human to Human – H2H i jego podstawowe zasady. Zwolnić agencję, zatrudnić klienta?

Marketing Human to Human – H2H i jego podstawowe zasady. Zwolnić agencję, zatrudnić klienta?
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg, Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Na co dzień pomaga firmom tworzyć skuteczną komunikację za pomocą strategii marek i planów content marketingowych. Wierzy w to, że prawdziwy biznes naprawdę służy ludziom. Pracowała dla takich marek jak Continental, O bag, Nutella, Multikino. Publikuje na łamach marketingowych gazet i portali. Jest też autorką powieści, prowadzi szkolenia ze strategii i copywritingu.

Jakiś czas temu zadzwoniła do mnie kobieta z pewnej firmy, prosząc o pomoc w strategii projektu szkoleniowego. W krótkiej rozmowie wyjaśniła, że szkolenie „nagle” przestało się sprzedawać. Firma była liderem rynku, a od pół roku sprzedaż poleciała na łeb na szyję.

Po wysłuchaniu pani zadałam jej jedno, jedyne pytanie: „Ale czemu przestało się sprzedawać?”. Rozmówczyni odpowiedziała, że nie wie. Wytłumaczyłam jej, że jeśli coś dobrze się sprzedaje i nagle przestaje, to najprawdopodobniej zaistniał czynnik obcy. Wirus. I że ten wirus może sprawić, że nawet 500% środków ekstra na reklamę nie zadziała.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się