Jakiś czas temu zadzwoniła do mnie kobieta z pewnej firmy, prosząc o pomoc w strategii projektu szkoleniowego. W krótkiej rozmowie wyjaśniła, że szkolenie „nagle” przestało się sprzedawać. Firma była liderem rynku, a od pół roku sprzedaż poleciała na łeb na szyję.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Po wysłuchaniu pani zadałam jej jedno, jedyne pytanie: „Ale czemu przestało się sprzedawać?”. Rozmówczyni odpowiedziała, że nie wie. Wytłumaczyłam jej, że jeśli coś dobrze się sprzedaje i nagle przestaje, to najprawdopodobniej zaistniał czynnik obcy. Wirus. I że ten wirus może sprawić, że nawet 500% środków ekstra na reklamę nie zadziała.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.