Pani ma ostre ząbki – to ci dopiero POS!Pani ma ostre ząbki – to ci dopiero POS!Pani ma ostre ząbki – to ci dopiero POS!Pani ma ostre ząbki – to ci dopiero POS!

Pani ma ostre ząbki – to ci dopiero POS!

Pani ma ostre ząbki – to ci dopiero POS!
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Co tu zrobić, żeby w sklepie jakoś się wyróżnić? Może pokazać swój spot na ekranach w sali sprzedaży? Przygotować jakąś szczególnie dużą ulotkę albo tekturowy element dekoracyjny o dziwacznej nazwie, znanej tylko wąskiej branży? A może we współpracy z inną marką zrobić coś takiego, że prędko o nas nie zapomną? Na przykład uzbroić lodówkę do napojów w otwieracz do butelek w kształcie kobiecej głowy...

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja