Pachnieć jak MustafaPachnieć jak MustafaPachnieć jak MustafaPachnieć jak Mustafa
Isaiah Mustafa – nowy bohater masowej wyobraźni (fot. Old SPice)

Pachnieć jak Mustafa

Pachnieć jak Mustafa
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jak sprawić, by kobiety kupowały ten, a nie inny żel pod prysznic dla swoich domowników płci męskiej, a jednocześnie przekonać samych panów, że używanie produktu w płynie zamiast w tradycyjnej kostce wcale nie ujmuje im męskości? Przed takim wyzwaniem stanęła amerykańska agencja reklamowa pracująca dla Old Spice. Efektem jest jedna z najskuteczniejszych kampanii reklamowych w historii. Obecnie możemy zobaczyć jej kolejną odsłonę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się