Męskość pod prysznicemMęskość pod prysznicemMęskość pod prysznicemMęskość pod prysznicem
Naturalne zachowania szokują w reklamie (fot. kadr z reklamy)

Męskość pod prysznicem

Męskość pod prysznicem
Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

-

Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

Chcielibyście w końcu zobaczyć i usłyszeć prawdę w reklamie kosmetyku? Bez żadnych fałszywych obietnic, bez doskonałości rodem z Photoshopa? Zastanówcie się raz jeszcze, bo oto reklama „prawdziwa”: Asan Shower Gel – „Hair. Body. Balls”. Zadowoleni?

Reklama żelu pod prysznic z oferty koncernu Cederroth (w Polsce właściciela marek Soraya i Dermika), stworzona przez norweską agencję Los & Co, została nagrodzona Brązowym Lwem na festiwalu Cannes Lions 2011. I wyróżnienie to otrzymała właśnie za sprawą swego „realizmu i prawdziwości”.

Dla kontrastu: w 2010 roku jedną z najskuteczniejszych kampanii reklamowych była ta, która promowała żel pod prysznic dla mężczyzn, a której głośnym bohaterem był Isaiah Mustafa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się