Old Spice Guy – świeży zapach powtórkiOld Spice Guy – świeży zapach powtórkiOld Spice Guy – świeży zapach powtórkiOld Spice Guy – świeży zapach powtórki
Isaiah Mustafa w Warszawie (fot. Old Spice)

Old Spice Guy – świeży zapach powtórki

Old Spice Guy – świeży zapach powtórki
Marcin Pluskota

Marcin Pluskota

-

Marcin Pluskota

Marcin Pluskota

Powołana do życia przez agencję Wieden + Kennedy postać Old Spice Guya pozostaje jednym z najmocniejszych komunikatów brandu. Jak to możliwe, że w czasach, gdy coraz ważniejsze miejsce w popkulturze, a także w komunikacji marek zajmuje obraz mężczyzny sfeminizowanego, tak tradycyjnie męski okaz odniósł bezsprzeczny medialny sukces?

Pod koniec maja Polskę odwiedził ambasador brandu Old Spice, aktor Isaiah Mustafa, który promował nową linię zapachów – Wild Collection.

Źródło: www.facebook.com/OldSpicePolska

Na spotkanie z nim wybrali się blogerzy, którzy potem montowali materiały wideo i publikowali wywiady:

Maciej Budzich (Mediafun)

Michał Gąsior (Blog.oslawiony.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja