Powołana do życia przez agencję Wieden + Kennedy postać Old Spice Guya pozostaje jednym z najmocniejszych komunikatów brandu. Jak to możliwe, że w czasach, gdy coraz ważniejsze miejsce w popkulturze, a także w komunikacji marek zajmuje obraz mężczyzny sfeminizowanego, tak tradycyjnie męski okaz odniósł bezsprzeczny medialny sukces?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pod koniec maja Polskę odwiedził ambasador brandu Old Spice, aktor Isaiah Mustafa, który promował nową linię zapachów – Wild Collection.
Źródło: www.facebook.com/OldSpicePolska
Na spotkanie z nim wybrali się blogerzy, którzy potem montowali materiały wideo i publikowali wywiady:
Maciej Budzich (Mediafun)
Michał Gąsior (Blog.oslawiony.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.