Pora na dokończenie „dekalogu” współczesnego sabotażysty własnej marki – „Jak uziemić swoją markę... trwale i skutecznie”. Trzecia, ostatnia porcja inspirujących pomysłów, które sprawią, że twoja marka na pewno nie wyróżni się na rynku.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Oto trzy pierwsze sposoby z cyklu „Jak uziemić swoją markę…”, a także druga solidna porcja: Jasne, że liczy się tylko reklama. A później klient mówi „Sprawdzam!”.
Dziś zakończenie antyporadnika zarządzania marką. Czas dokończyć dzieła zniszczenia…
Sposób ósmy: Po prostu szkol pracowników – standardowe szkolenie z obsługi klienta wystarczy
Czy firma, w której ostatnio pracowałeś, szkoliła pracowników z obsługi klienta? A obecna? Zapewne w obu wypadkach odpowiedź brzmi „tak”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.