Na co musi przygotować się specjalista public relations w dobie imponującego rozwoju własnych mediów marek? Na więcej pracy, konieczność szybkiego uczenia się zupełnie nowych rzeczy? Z pewnością, a w pakiecie z tym może oczekiwać nowej energii i zapewne satysfakcji – własnej oraz klientów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zabiegiem coraz częściej stosowanym przez rozmaite przedsiębiorstwa, które chcą skutecznie zadbać o swój pozytywny wizerunek, jest bezpośrednia dystrybucja materiałów promocyjnych w formie magazynów. Ich tematyka bywa różna w zależności od profilu działalności firmy. Może dotyczyć np. mody, sportu czy gotowania.
Przyglądając się tym tytułom, nietrudno dojść do wniosku, że własne media to dziś zupełnie coś innego niż znane nam sklepowe gazetki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.