Mecenas Red Bull - Marketing przy Kawie
Mecenas Red BullMecenas Red BullMecenas Red BullMecenas Red Bull

Mecenas Red Bull

Mecenas Red Bull
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Pod koniec sierpnia ogłoszeni zostali zwycięzcy tegorocznej edycji Red Bull Illume – konkursu fotograficznego, którego motywem przewodnim są sporty ekstremalne. Czyżby Red Bull planował ekspansję do świata sztuki?

Sporty ekstremalne stały się domeną Red Bulla, który dziś jest właściwie synonimem tego, co wiąże się z ryzykiem, motocrossem i przekraczaniem granic. Mając w swoim portfolio zaledwie jeden produkt, Red Bull oparł się na jednym skojarzeniu: adrenalina. Wokół niej zbudowane są wszystkie działania i cały storytelling marki.

Nie jest to rozwiązanie proste ani tym bardziej tanie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja