Custom publishing – z czym to się je?Custom publishing – z czym to się je?Custom publishing – z czym to się je?Custom publishing – z czym to się je?

Custom publishing – z czym to się je?

Custom publishing – z czym to się je?
Łukasz Lembas

Łukasz Lembas

-

Łukasz Lembas

Łukasz Lembas

Gazeta firmowa – jeszcze dekadę temu mało kto w Polsce zaprzątał sobie tym tematem głowę. Dzisiaj praktycznie każda korporacja ma swoje wydawnictwo. Dlaczego tak jest i czy pisma wydawane na zlecenie marek w ogóle da się czytać?

Custom publishing to magazyny, newslettery, e-ziny. To narzędzia, których charakter można określić jako sprzedażowo-marketingowy, ale na pewno nie stricte reklamowy.

Według badań nad skutecznością magazynów konsumenckich, przeprowadzonych przez brytyjskie APA (Association of Publishing Agencies) oraz agencję badawczą Millward Brown, czytelnicy poświęcają na lekturę takich pism średnio 25 minut.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja