Gazeta firmowa – jeszcze dekadę temu mało kto w Polsce zaprzątał sobie tym tematem głowę. Dzisiaj praktycznie każda korporacja ma swoje wydawnictwo. Dlaczego tak jest i czy pisma wydawane na zlecenie marek w ogóle da się czytać?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Custom publishing to magazyny, newslettery, e-ziny. To narzędzia, których charakter można określić jako sprzedażowo-marketingowy, ale na pewno nie stricte reklamowy.
Według badań nad skutecznością magazynów konsumenckich, przeprowadzonych przez brytyjskie APA (Association of Publishing Agencies) oraz agencję badawczą Millward Brown, czytelnicy poświęcają na lekturę takich pism średnio 25 minut.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.