W świecie marketingu równouprawnienie dokonało się już dawno – wyrzeźbione męskie klaty kuszą w reklamach równie często jak obfite kobiece biusty. I sprzedają wszystko: od odświeżaczy powietrza po sosy do sałatek.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kilka lat temu mistrzyni fotografii Annie Leibovitz postawiła przed obiektywem grupę znanych amerykańskich komików i aktorów – Setha Rogena, Paula Rudda, Jasona Segela i Jonaha Hilla. Postanowiła zrobić im sesję pod hasłem: „Co by było, gdyby mężczyźni pozowali jak kobiety”.
Efekty opublikowało „Vanity Fair” – inspirację stanowiły kultowe zdjęcia pochodzące z poprzednich wydań pisma, tyle że z paniami w rolach głównych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.