O reklamach leków i suplementów, czyli o tym, jak trudna branża farmaceutyczna zwiększa sprzedaż za niemałe pieniądzeO reklamach leków i suplementów, czyli o tym, jak trudna branża farmaceutyczna zwiększa sprzedaż za niemałe pieniądzeO reklamach leków i suplementów, czyli o tym, jak trudna branża farmaceutyczna zwiększa sprzedaż za niemałe pieniądzeO reklamach leków i suplementów, czyli o tym, jak trudna branża farmaceutyczna zwiększa sprzedaż za niemałe pieniądze
Nie słabnie urodzaj reklam z branży farmaceutycznej (fot. Fotolia)

O reklamach leków i suplementów, czyli o tym, jak trudna branża farmaceutyczna zwiększa sprzedaż za niemałe pieniądze

O reklamach leków i suplementów, czyli o tym, jak trudna branża farmaceutyczna zwiększa sprzedaż za niemałe pieniądze
Rafał Kowalczyk

Rafał Kowalczyk

-

account manager, Imagine

Rafał Kowalczyk

Rafał Kowalczyk

account manager
Imagine

Od 8 lat w branży. Specjalizuje się w kampaniach z zakresu digitalu oraz wideomarketingu. Nieobce są mu również projekty PR-owe oraz IT. Pracował m.in. dla takich marek jak GFT, Electronic Arts Polska, Inter Ikea Center Group, Aviva czy Mikomax Smart Office. W agencji Imagine zarządza projektami dla Orange, Nju Mobile oraz start-upu BookMe. Absolwent Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego UŁ. Prywatnie – miłośnik Łodzi. W wolnych chwilach uprawia indoor cycling.

Niedziela w rodzinnym gronie, pora obiadowa. Właśnie kończy się „Familiada”, a na stół wjeżdżają schabowe z ziemniakami. I chociaż nie jest to Wigilia, miejsce dla zbłąkanego wędrowca zajmują kolejno: mim z problemami gastrycznymi, pani, która uczy swoją córkę, jak dbać o drogi moczowe, aktorka w kitlu, udzielająca porad na suchość pochwy, a wreszcie i wyluzowana Marysia z „M jak Miłość”. Właśnie minęły pierwsze dwie minuty bloku reklamowego. Brzmi znajomo?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się