Aflofarm – mistrz słabych okazjiAflofarm – mistrz słabych okazjiAflofarm – mistrz słabych okazjiAflofarm – mistrz słabych okazji
W wymyślaniu powodów do zażycia suplementu Aflofarm jest mistrzem (fot. kadr z reklamy)

Aflofarm – mistrz słabych okazji

Aflofarm – mistrz słabych okazji
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Największym reklamodawcą w Polsce w 2016 roku nie był Procter & Gamble ani Coca-Cola, ale Aflofarm. Wystarczyło to, co przynosiło firmie sukces przez ostatnie lata. Proste, wręcz banalne reklamy, szybkie wyciąganie wniosków z porażek i szukanie nisz, które przeoczyli konkurenci.

O strategii Aflofarmu dużo mówi samo portfolio marek i produktów. Są tam tabletki musujące, kapsułki, żele. Na nadmiar wody w organizmie, nadwagę, odciski, zszargane nerwy, nadmierne picie kawy, koncentrację podczas nauki, menopauzę.

Wiele z nich w wersjach dla kobiet, mężczyzn, dzieci, osób starszych. Razem 241 produktów OTC i suplementów diety, czyli takich, które można sprzedawać bez recepty i reklamować bez żadnych ograniczeń (w przeciwieństwie do leków na receptę).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się