Nowy limit reklam w telewizji: dużo szumu, a ile zmian?Nowy limit reklam w telewizji: dużo szumu, a ile zmian?Nowy limit reklam w telewizji: dużo szumu, a ile zmian?Nowy limit reklam w telewizji: dużo szumu, a ile zmian?
Niektórzy tak wyobrażają sobie ewentualne nowe realia z reklamami w TV (fot. Pixabay)

Nowy limit reklam w telewizji: dużo szumu, a ile zmian?

Nowy limit reklam w telewizji: dużo szumu, a ile zmian?
Redakcja

Redakcja

-

Liczba spotów emitowanych w stacjach telewizyjnych zawsze wywołuje emocje. Konsumentów denerwują długie przerwy reklamowe, ale stacjom telewizyjnym przynoszą one spore zyski. Każda dodatkowa minuta to dla nich dodatkowe dziesiątki tysięcy złotych. Sporo szumu wywołała więc ostatnia zapowiedź podniesienia limitu reklam, zapowiedziana przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Czy słusznie?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja