Nike zaryzykował i uwierzył w Kaepernicka. Czy było warto?Nike zaryzykował i uwierzył w Kaepernicka. Czy było warto?Nike zaryzykował i uwierzył w Kaepernicka. Czy było warto?Nike zaryzykował i uwierzył w Kaepernicka. Czy było warto?
Warto stanąć po jednej ze stron ideowego sporu? (fot. kadr ze spotu Nike)

Nike zaryzykował i uwierzył w Kaepernicka. Czy było warto?

Nike zaryzykował i uwierzył w Kaepernicka. Czy było warto?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kampania Nike „Dream Crazy” z udziałem Colina Kaepernicka jak mało która skłóciła Amerykanów. To jedna z dziwniejszych akcji tego roku, ale nie ze względu na kreację, emocje czy wpływ na sprzedaż. Raczej dlatego, że trudno wydać jednoznaczną opinię na jej temat.

W kilku badaniach przeprowadzonych po starcie kampanii Nike „Dream Crazy” zapytano Amerykanów o opinie na temat marki. Są złe, ale tylko w niektórych grupach. Pierwsze wyniki sprzedaży okazały się natomiast dobre. Nie wiadomo jednak, czy to stała tendencja, czy krótkotrwały skok. Nawet eksperci komunikacji marketingowej są podzieleni.

W Polsce ocena będzie jeszcze trudniejsza.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja