Naśladowca Borata na usługach Toyoty? - Marketing przy Kawie
Naśladowca Borata na usługach Toyoty?Naśladowca Borata na usługach Toyoty?Naśladowca Borata na usługach Toyoty?Naśladowca Borata na usługach Toyoty?

Naśladowca Borata na usługach Toyoty?

Naśladowca Borata na usługach Toyoty?
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Oryginalny i ciekawy pomysł na reklamę to w dzisiejszych czasach jeden z wyznaczników sukcesu. Współcześni konsumenci zalewani są każdego dnia dziesiątkami spotów, które często różni od siebie niewiele poza logo producenta promowanego produktu. Pod koniec ubiegłego roku koncern Toyota przygotował reklamę dostępną początkowo tylko i wyłącznie w internetowym serwisie MySpace, budzącą mieszane uczucia wśród niektórych internautów, szczególnie zaś tych pochodzących z Bułgarii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja