Oryginalny i ciekawy pomysł na reklamę to w dzisiejszych czasach jeden z wyznaczników sukcesu. Współcześni konsumenci zalewani są każdego dnia dziesiątkami spotów, które często różni od siebie niewiele poza logo producenta promowanego produktu. Pod koniec ubiegłego roku koncern Toyota przygotował reklamę dostępną początkowo tylko i wyłącznie w internetowym serwisie MySpace, budzącą mieszane uczucia wśród niektórych internautów, szczególnie zaś tych pochodzących z Bułgarii.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |