Wyzwania cyberkomunikacjiWyzwania cyberkomunikacjiWyzwania cyberkomunikacjiWyzwania cyberkomunikacji

Wyzwania cyberkomunikacji

Wyzwania cyberkomunikacji
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nawyki konsumentów w Internecie, błędy popełniane przez badaczy i marketerów w postcyfrowej rzeczywistości, nowe narzędzia badawcze – m.in. te zagadnienia omawiano podczas niedawnej konferencji CyberRe 5.0 w Warszawie.

Wydarzenie obejmowało prawie 20 przekrojowych wystąpień podzielonych na dwie sesje równoległe, więc możliwe było uczestnictwo tylko w niektórych z nich. Warto było skupić się np. na panelu związanym z nowymi narzędziami badawczymi i konsumentem ery postcyfrowej, szczególnie uważnie śledząc przewijający się w kilku prezentacjach wątek dotyczący zasięgu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się