Nawyki konsumentów w Internecie, błędy popełniane przez badaczy i marketerów w postcyfrowej rzeczywistości, nowe narzędzia badawcze – m.in. te zagadnienia omawiano podczas niedawnej konferencji CyberRe 5.0 w Warszawie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wydarzenie obejmowało prawie 20 przekrojowych wystąpień podzielonych na dwie sesje równoległe, więc możliwe było uczestnictwo tylko w niektórych z nich. Warto było skupić się np. na panelu związanym z nowymi narzędziami badawczymi i konsumentem ery postcyfrowej, szczególnie uważnie śledząc przewijający się w kilku prezentacjach wątek dotyczący zasięgu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.