Firma dobra na start czy tylko dla orłów?Firma dobra na start czy tylko dla orłów?Firma dobra na start czy tylko dla orłów?Firma dobra na start czy tylko dla orłów?
Ambitny kandydat szuka drogi realizacji zainteresowań i marzeń (fot. Alphaspirit/Fotolia.com)

Firma dobra na start czy tylko dla orłów?

Firma dobra na start czy tylko dla orłów?
Magdalena Łońska

Magdalena Łońska

-

employer branding manager, Komunikacja Plus

Magdalena Łońska

Magdalena Łońska

employer branding manager
Komunikacja Plus

Od dwunastu lat związana zawodowo z obszarem komunikacji. Doświadczenie zdobywała jako dziennikarka telewizyjna i rzecznik prasowy urzędu publicznego. Odpowiadała też za komunikację w organizacjach z sektora bankowego. Od pięciu lat powadzi projekty komunikacyjne dla największych spółek w kraju. Ekspert w dziedzinie strategicznego employer brandingu.

Nastoletni Michał, zapytany podczas rodzinnej imprezy: „Co chcesz robić, jak dorośniesz?”, odpowiada: „Będę programistą w Google!”. Praca jak marzenie i marka pracodawcy działająca jak magnes na największe talenty – to pewnie cel każdej strategii employer brandingowej. A skoro większość firm ma dzisiaj podobne dążenia, to jak się wyróżnić i trafić na listę pożądanych pracodawców?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się