Wewnętrzne piękno opowieści – „The Beauty Inside” i storytellingWewnętrzne piękno opowieści – „The Beauty Inside” i storytellingWewnętrzne piękno opowieści – „The Beauty Inside” i storytellingWewnętrzne piękno opowieści – „The Beauty Inside” i storytelling

Wewnętrzne piękno opowieści – „The Beauty Inside” i storytelling

Wewnętrzne piękno opowieści – „The Beauty Inside” i storytelling
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

„The Beauty Inside” to serial internetowy, nie pierwszy i nie ostatni, przygotowany wspólnie przez Intela i Toshibę. W tym roku zdobył wiele nagród w Cannes – i nie tylko tam. Jest dobrym przykładem pokazującym działanie storytellingu.

Storytelling to obecnie słowo wytrych, które można zastosować do niemal każdej reklamy opowiadającej jakąś historię, przekazującej emocje, ukazującej jakiś konflikt. Byle reklamę preparatu OTC można zdefiniować w schemacie:

Źródło: Saatchi & Saatchi, „Storytelling”

Wrogiem będzie tu określona niedogodność, bohaterem lek, wsparciem – mama, ciocia, koleżanka lub Goździkowa, celem – poprawa samopoczucia, darczyńcą – firma farmaceutyczna, a obdarowanym – bohater reklamy (w domyśle: konsument, który z nim się utożsamia).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja