Porażka na własne życzenie - Marketing przy Kawie
Porażka na własne życzeniePorażka na własne życzeniePorażka na własne życzeniePorażka na własne życzenie

Porażka na własne życzenie

Porażka na własne życzenie
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Czy można stracić 30 milionów dolarów na jednym z najbardziej innowacyjnych i przyszłościowych trendów marketingowych? Wszystko wskazuje na to, że nawet taki budżet nie wystarczy, aby internetowa telewizja Budweisera, Bud.TV, przyciągnęła pożądaną liczbę widzów. Jakie błędy w założeniach popełnili jej twórcy i jakie zasady działania w Internecie zlekceważono, że tak doświadczonemu graczowi zdarzyła się taka wpadka?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to