Absolutnie bez logoAbsolutnie bez logoAbsolutnie bez logoAbsolutnie bez logo
Co historia miłosna o robotach ma wspólnego z Absolutem? (fot. kadr z trailera)

Absolutnie bez logo

Absolutnie bez logo
Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

-

Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

Reklama podana w rozrywkowej formie, na przykład gry internetowej czy filmu? To już było, i to wiele razy. Najróżniejsze marki – m.in. BMW, Coca-Cola, by wymienić tylko niektóre – korzystały z tego zabiegu, dodając do przekazu reklamowego elementy zabawowe.

Czasami skupiały się tylko na tych ostatnich, jedynie opatrując je stosownym logo. Miało to sens o tyle, że pozytywne doświadczenie kojarzone było z marką. Wpływało tym samym na budowanie jej konkretnego wizerunku w świadomości konsumentów.
Parareklamowa produkcja przeładowana obecnością logo? Absolutnie nie
To, co wydawałoby się absolutnym minimum w tego typu rozrywko-reklamach, czyli pojawiający się choćby na chwilę logotyp, zostało całkowicie pominięte w ostatnim filmie promującym markę Absolut Vodka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja