Marki własne – uczciwi konkurenci (część 1 – pod logo detalisty) - Marketing przy Kawie
Marki własne – uczciwi konkurenci (część 1 – pod logo detalisty)Marki własne – uczciwi konkurenci (część 1 – pod logo detalisty)Marki własne – uczciwi konkurenci (część 1 – pod logo detalisty)Marki własne – uczciwi konkurenci (część 1 – pod logo detalisty)

Marki własne – uczciwi konkurenci (część 1 – pod logo detalisty)

Marki własne – uczciwi konkurenci (część 1 – pod logo detalisty)
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Odnotowany ostatnio znaczący wzrost zamówień sieci handlowych na produkty marek własnych to wynik sprzyjającej atmosfery ekonomicznej. Handlowcy wybierają towary szybciej rotujące, producenci poszukują rynku zbytu i możliwości zagospodarowania wolnych mocy produkcyjnych.

Sceptycznie odnoszący się do zjawiska private labels jednym tchem wymieniają natomiast zagrożenia, jakie niosą one dla interesów innych przedsiębiorców i konsumentów: koncentracja handlu, zdominowanie dostawców, sugerowanie różnicy pomiędzy produktami wyłącznie na poziomie ceny czy nawet podrabianie produktów markowych.
Pod logo detalisty

Bezpośrednie regulacje dotyczące marek własnych w prawie polskim pozostają bardzo skąpe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja