Nadchodzi renesans masowej komunikacjiNadchodzi renesans masowej komunikacjiNadchodzi renesans masowej komunikacjiNadchodzi renesans masowej komunikacji
Pozostaje tylko zwiększanie penetracji (fot. Marketing przy Kawie)

Nadchodzi renesans masowej komunikacji

Nadchodzi renesans masowej komunikacji
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Zamierzasz przedłużyć abonament w telekomie. Niestety, oferta dla Ciebie jest gorsza niż dla nowego klienta. Nie chcą Cię zatrzymać, zaangażować. Nie walczą do upadłego o Twoją lojalność. Wrzucasz wpis na Facebooka, jakie to podłe, jak bardzo odległe od marketingu relacji. Dlaczego nie pomyślą o zasadzie Pareto?

A co, jeśli to oni mają rację? Może Twoja lojalność nie jest takim Świętym Graalem, jakim przez lata się wydawała? Może jednak pozyskanie nowego, nielojalnego klienta nie jest wielokrotnie droższe od utrzymania dotychczasowego?

Tak zdaje się przekonywać w książce „How Brands Grow” Byron Sharp, profesor marketingu i dyrektor Ehrenberg-Bass Institute na Uniwersytecie Południowej Australii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się