Rewolucja neolityczna w marketinguRewolucja neolityczna w marketinguRewolucja neolityczna w marketinguRewolucja neolityczna w marketingu
Odejdźmy od starych metafor (fot. Pixabay)

Rewolucja neolityczna w marketingu

Rewolucja neolityczna w marketingu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Od kilku miesięcy mam w domu kota. O jego uczuciach, złożonej kociej psychice, przywiązaniu do członków rodziny niewiele mogę powiedzieć. Zdołałem natomiast poznać mnóstwo jego nawyków, bo musiałem się do nich dostosować. Wydaje się, że rozumienie konsumenta w świecie marketingu jest na podobnym etapie.

Na szczęście ludzie to nie koty. Paleta możliwości wpływu na ich zachowania jest bogatsza. Ludzie rzadko też chodzą własnymi ścieżkami. Nie trzeba dostosowywać się do nich. Wprost przeciwnie – to oni powinni nauczyć się prawidłowych z punktu widzenia marki zachowań.
Nie można polegać na lojalności
Lojalność w marketingu doczekała się ogromnej literatury.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja