Magnetyzm wizytówki. Przegląd kreatywnych przykładówMagnetyzm wizytówki. Przegląd kreatywnych przykładówMagnetyzm wizytówki. Przegląd kreatywnych przykładówMagnetyzm wizytówki. Przegląd kreatywnych przykładów
Musi mieć coś w sobie, aby obdarowany do niej wracał (fot. Pixabay)

Magnetyzm wizytówki. Przegląd kreatywnych przykładów

Magnetyzm wizytówki. Przegląd kreatywnych przykładów
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Kiedy na początku XVII wieku pojawiły się po raz pierwszy w Londynie, błyskawicznie zaczęły krążyć pomiędzy kupcami a potencjalnymi klientami. Wtedy, obok nawoływań sprzedawców, stanowiły główny przejaw reklamy wyrobów i usług. Służyły też za mapę wśród nieoznakowanych ulic brytyjskiej stolicy. Dziś tradycyjne wizytówki w biznesie pozwalają odpowiednio zaprezentować się przedstawicielowi przedsiębiorstwa, nadal funkcjonują też jako silny element identyfikacji wizualnej firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się