Co wiemy o m-commerce i jak mierzymy wartość mobilnego konsumenta?Co wiemy o m-commerce i jak mierzymy wartość mobilnego konsumenta?Co wiemy o m-commerce i jak mierzymy wartość mobilnego konsumenta?Co wiemy o m-commerce i jak mierzymy wartość mobilnego konsumenta?
Rynek apikacji się rozwija – trzeba znaleźć właściwe miary (fot. Spicy Mobile)

Co wiemy o m-commerce i jak mierzymy wartość mobilnego konsumenta?

Co wiemy o m-commerce i jak mierzymy wartość mobilnego konsumenta?
Michał Giera

Michał Giera

-

project manager, Spicy Mobile & Just Run App

Michał Giera

Michał Giera

project manager
Spicy Mobile & Just Run App

Wraz z pojawieniem się smartfonów nastąpiła rewolucja w sposobie konsumpcji mediów internetowych. Obecnie użytkownicy wykazują się większą aktywnością w kanale mobile niż desktop. Jednakże najistotniejszą zmianą, także w wymiarze biznesowym, stały się aplikacje mobilne, które znalazły się u podstaw rozwoju rynku m-commerce. Przedmiotem obrotu stały się zaś dobra cyfrowe dystrybuowane za pomocą internetu na niespotykaną dotąd skalę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się