Komunikacja wewnętrzna w czasie pandemii pomaga firmom walczyć z niepokojem i demotywacją pracownikówKomunikacja wewnętrzna w czasie pandemii pomaga firmom walczyć z niepokojem i demotywacją pracownikówKomunikacja wewnętrzna w czasie pandemii pomaga firmom walczyć z niepokojem i demotywacją pracownikówKomunikacja wewnętrzna w czasie pandemii pomaga firmom walczyć z niepokojem i demotywacją pracowników
Twój pracownik w home office może czuć się bardzo zagubiony (fot. Pixabay)

Komunikacja wewnętrzna w czasie pandemii pomaga firmom walczyć z niepokojem i demotywacją pracowników

Komunikacja wewnętrzna w czasie pandemii pomaga firmom walczyć z niepokojem i demotywacją pracowników
Elżbieta Nowacka-Szustak

Elżbieta Nowacka-Szustak

-

starszy specjalista ds. PR, Rocket Science

Elżbieta Nowacka-Szustak

Elżbieta Nowacka-Szustak

starszy specjalista ds. PR
Rocket Science

Ma kilkuletnie doświadczenie zarówno w obszarze komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Pracuje głównie dla firm związanych z branżami technologicznymi, w tym z martechem i telekomunikacją, e-commerce, a także fundacjami. Prywatnie pasjonatka sztuki, szczególnie z okresu secesji i art deco.

Zaangażowany i zmotywowany pracownik najlepiej wspiera osiąganie celów biznesowych swojej firmy. Tyle że w czasie pandemii, kiedy sytuacja zmienia się jak w kalejdoskopie, do głów pracowników wkradają się niepewność i demotywacja. I trudno jest walczyć z tym efektem, gdy wiele osób pracuje zdalnie. Lekarstwem może być wzmożona komunikacja wewnętrzna, która – nawet jeśli kiedyś nie była doceniana – teraz może faktycznie wspomóc biznes.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się