Marketingowcy Virgin Atlantic znów bawią się w terapeutów. Po poprzedniej, potraktowanej bardziej serio akcji zwalczania ogólnego lęku przed lataniem samolotami, tym razem łagodzą obawy lub niekiedy niemalże traumy, jakich nabawili się pasażerowie wskutek nielatania w niezwykle wygodnej, a relatywnie przystępnej cenowo upper class VA.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W ubiegłorocznym projekcie „Flying without Fear” linie Richarda Bransona działały, można powiedzieć, dla dobra całego lotnictwa pasażerskiego. W końcu zwiększanie liczby osób uwolnionych od lęku przed podróżowaniem samolotami to poszerzanie grona odbiorców usług wszystkich przewoźników, choć to oczywiście Virgin Atlantic miały wyjątkowo zapisać się w pamięci ozdrowieńców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.