Obalamy mity o zarządzaniu cenamiObalamy mity o zarządzaniu cenamiObalamy mity o zarządzaniu cenamiObalamy mity o zarządzaniu cenami
Trzymając się schematów, być może pozbawiamy się zysków (fot. vizafoto/Fotolia)

Obalamy mity o zarządzaniu cenami

Obalamy mity o zarządzaniu cenami
Maciej Kraus

Maciej Kraus

-

dyrektor, FernPartners

Maciej Kraus

Maciej Kraus

dyrektor
FernPartners

Firmy z jednej strony pragną zmaksymalizować marże, zwiększyć zyski i ostatecznie zwiększyć wartość dla akcjonariuszy. Z drugiej jednak strony niewiele przedsiębiorstw skupia uwagę na prostych i skutecznych sposobach osiągnięcia wszystkich tych celów. Najważniejszym ze sposobów jest zaś profesjonalne i efektywne zarządzanie cenami – zarówno w wypadku podmiotów z sektora produkcyjnego B2B, jak i B2C.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja